کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

حس آشنا ...

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

من هم سکوت را دوست ندارم
مثل تو
اما چکنم...
دلم شب ها
تو را میخواهد
تویی که تنها محرم دل منی...
من همان حس آشنایی را
دوست دارم
که باعث
آشنایی دل هایمان باهم شد..
تو و من حاصل یک اتفاق خوب در زندگی هم خواهیم بود...
#صالحون

نظرات  (۲)

یه سر اومدم ببینم ازکلمات پر هیجان ذهنتون نوشته جدیدی گذاشتین یانه دیدم خبری نیست!!
مطالب قبلی رو مطالعه کردم .
فرشته عشق ، حس آشنا، تلنگر، صدای تو، خیلی خوب بودن.
پاسخ:
ممنون از شما مخاطب محترم بابت تشریف فرمایی همیشگی ...
وقت نداشتم (ندارم) متاسفانه
اما سعی میکنم هر موقع تونستم بنویسم..
یادگرفتم(تجربه کردم)که بعضی پیامهارونمیگذازین امایه مطلبی ذهن منو درگیرکرده اینکه:نوشتن رزق هست یانیست؟! اگه باشه پس میشه از آدم گرفته بشه ، سلب بشه حالا به هردلیلی یه روزخدابخواد روزی بندشو کم کنه.
اگه نیست پس چی میشه که بعضی وقتا فکرمیکنی نمیتونی بنویسی؟خالی الذهنی چیزی برای نوشتن نیست نهایتا یه جمله نه بیشتر؟درواقع قلمت جلونمیره!
ممنون.
پاسخ:
نشده تا الان پیامی رو نذازم!
حتی اگه توهین بوده باشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی