کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

برنده انتخابات ...

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

برنده این انتخاب نه من بودم و نه تو
هر دوی ما بودیم!
آن هم با اکثریت آرا
قبول شدیم
چون "ما" بودن را انتخاب کردیم
و ما ، ما شدیم ... چون به خدا توکل کردیم
و خوب فهمیدیم با توکل به خدای بزرگ ...
می توان بهترین تصمیم ها را گرفت!
روزهای خوب داره میاد ، صبر کن ...

 

نظرات  (۶)

به نظرم به شعار نزدیک تره تا واقعیت. یعنی درسته ها ولی مردم این نظر رو ندارن (حتی واقها خود من)
پاسخ:
سلام دوست من ، نوشته فوق اصلا سیاسی نیست
منظور انتخاب شریک زندگی بود :)
چه تفاوتی میکند آنســـــــــوی دنیا باشی…

یا فقط چند...

خیابان....

یا کوچه آنطرف تر....

پای محبت که در میان باشد.....

دلتنگی دمار از روزگار آدم در می آوردد…

موفق باشید ، ان شاء الله تصمیم درستی برای زندگیتون گرفته باشید
cheghad jaleb!
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۳۷ محمدزاده اردبیلی
این جملات رو خودتون مینویسید؟
پاسخ:
سلام ، بله
عرض معذرت فراوان. ولی یکی از تگ ها انتخاباته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی