کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

روزهای سرد پاییز ...

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ق.ظ

در این روزهای سرد پاییزی
فقط خاطرات نوشیدن
فنجان های گرم چای
تو را در ذهن من
نمایش خواهند داد ...

نظرات  (۱)

دستم به نوشتن نمی رود
جانم بالا می آید برای چند خط
مرگ قلم را نشنیده بودم
مرگ ذهنم را میبینم
کلمات در ذهنم درهم و برهم شده اند
پراز حرفم
پراز کلمه
پراز خالی شدم انگار
تمام صحفات دفترم خالیست
اینجا جای تو هم خالیست
فقط همین یک کلمه را دوست دارم
جای تو در قلب من پراز خالیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی