کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

برای هدف بجنگ ...

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

رفیق ...
وقتی مسیرت ، مسیرِ حق هست
دیگه چه ترسی داری از مُردن ...؟
اگه به هدفت ایمان داری
و
این و در خودت می بینی که برای هدفت می جنگی
پس بسم الله ...

نظرات  (۳)

گاهی آدم میدونه هدفش چیه یا اینکه چی میخاد.اما بقیه چون اونو نمی فهمن مانع میشن
بعضی وقتا اونی که روبروی تو ایستاده و مانع میشه تمام وجودته !اصلا هستی تو از هستی اونه! یا اصلا نمیشه باهاش بجنگی !اصلا جنگیدن یعنی تضاد تضاد با آرمانهات با هرچی که برای تو همه چیزه ولی برای هستی بخش تو هیچی نیست.من میدونم از دنیام چی میخام ولی پدر ومادرم ممکنه مثل من دنیامو نفهمیده باشن.البته نه از روی عنادبلکه تفاوت دیدگاهی. واین برای کسی که فهمیدن پدرومادر براش مساوی با فهمیدن خداست یعنی تسلیم!!!سمعا و طاعتای مطلق
پاسخ:
خدا پدر ومادر رو برای شما و شما رو برای اونها حفظ کنه
ان شاء الله
من تو روزایی با مطالب شما آشنا شدم که توی دو دوتاچارتای یه چیزی گیر کرده بودم
نوشته هاتون چون سادگی خاصی داره با آدم همراه میشه
بعضی وقتا فکر میکنی اصلا حرف خودتم همینه وتازه میبینی تو تنها نیستی مثل تویی زیاده!
تازه دیشب فهمیدم بعضی آدما بایدبهشون سخت گرفت تا رشدکنن استادمون همیشه میگه آدما دو دسته هستن یه دسته باتشویق رشد میکنن یه دسته با تنبیه گوش کشیدن ومن همیشه برای استاد تو دسته دوم بودم و هستم اما من همیشه شاکی این رفتار بودم.
تا اینکه دیشب فهمیدم که خدا هم بامن همینطوریه همیشه بهم سخت میگیره تا رشدکنم
پاسخ:
ممنون که گفتید نوشته ها با آدم همراه میشه
سعی میکنم هر چی تو دلم هست و در صورت داشتن وقت بنویسم
تشکر که همراه هستید
من ممنونم . الان که دقت کردم از تموم نوشته ای که فرستاده بودم یه جملش مال شما بود
ببخشید که به بیهوده گویی باعث اتلاف وقتتون شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی