کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

فراموش نکنی...

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ق.ظ
گاهی لازمه نه
فراموش کنی
نه ببخشی
بدی هایی که بهت کردن
بلاهایی که به سرت آوردن
بازی هایی که با احساست کردن
شاید اینطور دیگه دوباره بازی نخوری...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
صالحون

نظرات  (۶)

سلام روز شمابخیر
نوشته های شما رو تا حدودی خوندم،نمیدونم تا چ قسمت از مطالب دیگران دارید یا همشون نوشته ی خودتون هستن اما بهرحال نوشتن یعنی علاقه ب نگارش و فرقی درش نیست که از کجا برآید،
برخلاف شما معتقدم که دیگران قبل از خلق یک اثر نقشی درش ندارند اما بعد از خواندن هرکسی می تونه جایگاه یک منتقد رو داشته باشه و هر مصرف کننده ای حقوقی داره که موظفیم وعایت کنیم
موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام روز شما هم بخیر
ممنون که نوشته ها رو خوندین و وقت گذاشتید برای نظر دادن
تقریبا همه متون و خودم مینویسم منتهی میشه از اطراف و نوشته هایی که در طول روز میخونم هم نشات گرفته باشن.
حالا چرا بر خلاف من؟ مگر من چیزی راجع به این موضوع گفتم؟
باید گذر کنی ، ولی پیچ ها رو یادت باشه...
واقعا بعضی مواقع لازمه بعضی ها رو بزنی له کنی
میفهمم چی میگی رفیق
همه این جملات رو شما خودت مینویسی یا کپی؟
پاسخ:
سلام بله خودم می نویسم
ببخشید اگه حرفه ای و خوب نیست
بعضی حرف ها عجیب دقیق و درسته ها!
خیلی وقته ننوشتید
پاسخ:
کمی سرم شلوغ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی