کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

تو کجایی ...

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ق.ظ

صبحدم
چشمانم را که باز می کنم ...
تو را می بینم
گل های زرد د باغچه خانه ما
شکوفه های روی درخت
حتی صدای کبوترهای همسایه!
همه انگار قصد دارند
تو را به من یادآوری کنند ...
خب ، همه چیز که جور است
پس توکجایی؟

نظرات  (۲)

من اینجام عزیزم :))
(شوخی بود)
ممنون از مطالب ساده ولی عمیق شما
پاسخ:
تشکر از حضور شما
نه الان که چندتا از کلمات پرهیجان ذهنتون رو خوندم جالب بود.....خیلی هم جالب بود زیبا ساده و متاسفانه دلنشین!!!!!
آخه مجبورم میکنه دوباره های دیگه به وبلاگتون سر بزنم!
اجازه که هست؟؟؟؟
پاسخ:
هر وقت دوست داشتید تشریف بیارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی