کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

به هم نمیرسیم ...

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ق.ظ

قسمت اینه
من و تو به هم نخواهیم رسید!
درست مثل کوه ها
که هیچوقت بهم نمی رسند ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
صالحون

تو

رسیدن

من

کوه

نظرات  (۲)

من این دوری راتاب خواهم آورد.
من این بغض را خواهم شکست.
من این لرزش را کنترل میکنم.
من این احساس را ازبین می برم.
من به بی تفاوتی خواهم رسید.
آن روز دیکر این من من همیشگی نخواهد بود.
قلمتون هوایی شده!
کوهها بهم نمیرسن چون نیازی به بهم رسیدن ندارن.....اقتضای وجودی اونها همینه ...کمال اونها درهمین جداییه ...اما تکامل بشردر رسیدنه ....نه جدایی

آدما اگه مسیر درست رو انتخاب کنن حتما به هم میرسن آخه قرار و مدار خلقت بر اساس وصاله برگردیم به مسیری که اومدیم نگاه کنیم ببینیم ازکجا وارد مسیر میانبر شدیم احتمالا جدایی و نرسیدن از اونجا کلید خورده.....ببخشید اعمال نظر کردم.میتونین در قسمت نظرها نگذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی