کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

خودت را به من نشان ده ...

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ

خدیا ...
روزم شب می شود بدون اینکه تو را بیشتر بشناسم!
و این یعنی روزگار بر من عادی شده...
کمی خودت را به من نشان ده ...

نظرات  (۲)

همیشه نشانی از او هست اما به قول خودتان ما درگیر روزمرگی شده ایم و متوجه نیستیم
او همیشه هست لابلای همه داشته ها و نداشته هایمان، کنار حسرتها و آرزوهامان، درتلخ ترین لحظه نفس کشیدنمان، در نقطه اوج شکستنمان، در کاری ترین زخم روزگار او هست ... جبران همه نشدن هاست ....خدا همین جاست ... لای شب بو های باغچه سهراب....
منون ،اومدم خوندم
ادامه بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی