کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

سر ... نوشت!

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

نشد بنویسم برای بعضی مناسبات!
اما آن ها برای من نوشتد ...
سر .. نوشتم را!
چه نوشتند برایم ... نمیدانم ..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷

نظرات  (۳)

سلام.
آن بزرگواران :ازخداوند بهترینها را برای بهترینها میخواهند.
ذره ذره ی محبتمان را نسبت خودشان به قیمت خوبی میخرند...
با هرذره خالص تر شدن حبمان به وجود پاکشان از سر، مینویسند؛ سرنوشتمان را....تا فرصتی دوباره باشد برای .....به ...خودآیی یا ...شاید هم... خدایی شدن!!!
سلام از افسران اومدم
مطالب شما رو اونجا دنبال میکنم
چقدر خوب با وبلاگ هم آشنا شدم
همه روخودتون نوشتید؟
پاسخ:
سلام بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی