کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

همان که هستی بمان ...

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

گاهی اینقدر حالت بد میشه
که ترجیح میدی براش اینطور بنویسی:
چیز زیادی از تو نمی خواهم
فقط همان که هستی بمان!
تغییر همیشه هم خوب نیست!
 

نظرات  (۵)

هرچند میدونم ثبتش نمیکنین ولی مینویسم چون تصور میکنم باید بندیسم
مطلب قشنگ و قابل تآملیه

((ولی من امروز اینقدر حالم بود که براش نوشتم
تو رو کجای دلم بگذارم که جای خدا رو تنگ نکنی!))

آره حق با شماست تغییر همیشه خوب نیست مخصوصا تغییر از اصلی که خدا میخواد به فرعی که دنیا میخواد.........
سلام ممنون که اون پیامی رو که کاملا کارتون رو تایید میکرد روگذاشتین واون دوتای دیگه روکه با اسمای دیگه گذاشتم رو نذاشتین .
فهمیدم که باید ازتون فقط تعریف خالی بنویسم ویا جوری مطلب بگذارم که باعث جلب توجه بیشتربقیه نسبت به شما بشه.چشم همین کا رو میکنم.
ولی مطالبتون رو هنوز هم دوست دارم.
پاسخ:
اشتباه متوجه شدید
بنده برای جلب توجه کسی مطلب نمینویسم
اینجا فقط محلی برای دلنوشت های من هست
سلام ممنون که اون پیامی رو که کاملا کارتون رو تایید میکرد روگذاشتین واون دوتای دیگه روکه با اسمای دیگه گذاشتم رو نذاشتین .
فهمیدم که باید ازتون فقط تعریف خالی بنویسم ویا جوری مطلب بگذارم که باعث جلب توجه بیشتربقیه نسبت به شما بشه.چشم همین کا رو میکنم.
ولی مطالبتون رو هنوز هم دوست دارم.
پاسخ:
سلام بر شما
پیام های قبلی شما هنوز توی اینباکس من هست و چون پاسخ لازم داشت اون ها رو تایید نکردم!
گذاشتم سر فرصت
اما پیام سوم رو پس از مطالعه تایید کردم
شما لطف دارید که نوشته های بدخط بنده رو میخونید.
تشکر
بازم سلام
این معنیش اینه که من اشتباه کردم !!!
عذر خواهی میکنم.
پس اگه فرصت کردین ممنون میشم جواب بدین .چون به نظرم میاد که جوابتون خالی از انتقادنخواهد بود و از انتقادهای سازنده هم استقبال میکنم.ولی در کل نظرتون درباره نوشته هام برام مهمه.متشکر
سلام وبلاگتون رو که نگه میدارین؟
چندروزه که مطلب جدید ندارین این نگرانم کرده
پاسخ:
سلام بله این وبلاگ هست تا هر موقع حس نوشتن بیاد!
ولو شده هفته ای یکی دو تا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی