کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

کلمات من

کـلمه های پر از هیجان ذهـن مـن

من ننویسم؟

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ
من
برای تو می نویسم...
حالا تو میخواهی نبینی؟
یکباره بگو
خودکارم را بشکنم دیگر...
یا کاغذ هایم را به دست آتش بسپارم...
من و ننوشتن؟
آن هم از تو... :-(
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
صالحون

نظرات  (۱)

خوب است که مینویسی برایش
اما بد است اگر نبیند، یعنی سخت است .
سخت است برای کسی بنویسی که میدانی هرگز حرفهایت را نخواهد خواند
و سخت تر آنکه به حرفهایی فکر کنی که هرگز بر زبان نمی آوری چون آن گوشی که باید بشنود نیست
تو بنویس بنویس شاید خواندن بلد باشد ولی من نمیگویم چون او نمیشنود
شاید من هم روزی نوشتم ...اما اگر خواندن بلد نبود چه...........
من در تنگنای درست و غلط حادثه ها گیر کرده ام تو را نمی دانم............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی